Uslovi korištenja

Opći uslovi internetske trgovine www.alpeks.ba sastavljeni su u skladu sa Zakonom o zaštiti potrošača i po međunarodnim običajima online poslovanja. Korištenjem web stranice www.alpeks.ba izražavate svoj pristanak na gore navedene uslove.

Uslovi korištenja

Opći uslovi internetske trgovine www.alpeks.ba sastavljeni su u skladu sa Zakonom o zaštiti potrošača i po međunarodnim običajima online poslovanja. Savjetujemo vam da pažljivo pročitate niže navedene uslove prije korištenja web internetske trgovine. Korištenjem web stranice www.alpeks.ba izražavate svoj pristanak na gore navedene uslove. Ako se ne slažete s uslovina, nemojte koristiti internetsku trgovinu www.alpeks.ba. Alpeks d.o.o. zadržava pravo promjene uslova na web stranici www.alpeks.ba u bilo koje vrijeme. Sve su promjene obavezujuće za kupce, pa vam preporučujemo da redovno pregledavate uslove poslovanja.

www.alpeks.ba je internetska trgovina kojom upravlja Alpeks d.o.o., Krivoglavci bb, 71320 Vogošća, (ID broj: 4200412340004) kao pružatelj usluga e-trgovine, u daljnjem tekstu davatelj usluga. Kada je izvršena kupovina ili pravilno ispunjen obrazac za narudžbu, svaki posjetitelj internetske trgovine www.alpeks.ba postaje korisnik ili kupac istovremeno. Opći uvjeti odnose se na rad www.alpeks.ba, na prava korisnika i na poslovni odnos između ponuđača i kupca.

Pristup informacijama:

Ponuđač se obvezuje da će kupcu uvijek pružiti sljedeće podatke:

a) identitet firme (naziv firme i sjedište, matični broj)
b) kontakt adrese koje omogućavaju brzu i učinkovitu komunikaciju (e-mail, telefon)
c) osnovne karakteristike robe ili usluga (uključujući usluge i garancije nakon prodaje)
d) dostupnost proizvoda (bilo koji proizvod ili usluga ponuđena na web stranici trebali bi biti dostupni u razumnom roku)
e) uslove isporuke proizvoda ili izvedbu usluge (način, mjesto i vrijeme isporuke)
f) sve cijene moraju biti jasno i nedvosmisleno određene i jasno vidljive ili već uključuju poreze i troškove prevoza
g) način plaćanja i isporuke
h) valjanost ponude
i) rok u kojem se ugovor i narudžbe još uvijek mogu povući; pored toga, ako i koliko košta kupca da vrati proizvod
j) postupak žalbe mora biti obrazložen, uključujući sve podatke za kontakt ili podatke za kontakt kupca

Načini plaćanja - Uslovi plaćanja

U internetskoj trgovini www.alpeks.ba  nudimo sljedeće načine plaćanja:
  • Gotovina uz dostavu
  • nakon predračuna na transakcijski račun davatelja usluga
  • putem računa na transakcijski račun davatelja usluga

Nakon kupnje u internetskoj trgovini www.alpeks.ba, na e-mailu ćete automatski dobiti informativni pregled / ponudu koja potvrđuje uspješnu kupnju.

Načina za plaćanje narudžbe:

1. Gotovina prilikom dostave
U slučaju da želite platiti narudžbu po isporuci, iznos narudžbe plaćate u gotovini dobavljaču pošiljke kad je on dostavio naručenu robu na vašu adresu. Potpuna kupoprodajna cijena + troškovi dostave navedeni su u narudžbi i vrijede ako nije drugačije dogovoreno. Račun je u prilogu isporučene robe.

2. Plaćanje po predračunu na transakcijski račun davatelja usluga
Kupac plaća vrijednost narudžbe unaprijed putem internetske banke ili pomoću obrasca na mjestima plaćanja gdje je to moguće. Rok za uplatu na predračunu je 3 dana od dostavljene ponude od strane ponuđača. Nakon 3 dana rezervacija odabranih proizvoda bit će poništena.

3. Plaćanje fakturom na transakcijski račun davatelja usluga
Način plaćanja namijenjen je našim redovitim kupcima, partnerima i organizacijama državne i lokalne uprave, školama i sveučilištima, javnim institucijama i firmama s kojima imamo ugovor.

Ponuda artikala

Zbog prirode poslovanja putem Interneta, ponuda www.alpeks.ba ažurira se i mijenja često i brzo. Pogotovo artikli koji su na akciji mogu se brzo prodati sa skladišta, tako da ne možemo garantovati da će i dalje biti na skladištu kada ih naručite. U ovom slučaju požurite s narudžbom, inače ćemo vas obavijestiti prilikom narudžbe ukoliko nema nekog artikla.Također, ne možemo vam garantirati naknadno još jedan artikl po istoj ili posebnoj cijeni!

Postupak kupovine:

 
1. Naručite i napravite narudžbu

Dodavanje proizvoda u korpu
Kupac odabere željeni proizvod, napiše količinu i klikne tipku "Kad promijeni količinu" kako bi preračunao cijenu. Svaki put kada u korpu dodam proizvod, pojavit će se veza koja vodi do provjere moje narudžbe i slanja narudžbe.
 
Pregled moje korpe
Kada provjeravate korpu, također možete ukloniti i izmijeniti naručenu količinu. U pregledu korpe nalazi se veza do konačnog obrasca za narudžbu tipke SAMO. Popust će vam se automatski naplatiti prilikom provjere korpe.

Obrazac za zatvaranje
Završni obrazac "Potvrda kupnje" navodi sve proizvode, njihove cijene i količine. Ako kupac primijeti da je pogriješio prilikom naručivanja proizvoda i količina, može se vratiti u korpu klikom na vezu "nazad u korpu". Kupac u konačnom obliku navodi i način plaćanja i logističke podatke za isporuku robe. Sva polja za unos i odabir imaju mogućnost ispravljanja sadržaja ili promjene odabira.

Predaja ugovora
Kupac izvršava narudžbu klikom na tipku "NARUČI". U slučaju uspješne narudžbe, nakon podnošenja, na web mjestu će se prikazati potvrdni tekst, a vi ćete dobiti ispis narudžbe ili ugovora o kupnji putem e-maila. Ako ne vidite tekst potvrde i istovremeno ne primite potvrdnu e-poštu na svoju e-mail adresu, to znači da se dogodila tehnička greška ili pogrešno unijeti podaci. Možete ponoviti postupak ili nas kontaktirati za pomoć na 033/424-865 ili info@alpeks.ba ili nam javiti na gornji broj ili e-mail ako primijetite bilo kakve pogreške ili nepravilnosti u narudžbi koju ste već poslali.

Nakon slanja narudžbe, narudžba se prihvaća.
 
2. Narudžba je potvrđena

Nakon dva sata od primitka narudžbe , ali u roku od najviše 5 dana, ponuditelj će pregledati narudžbu, provjeriti dostupnost i potvrditi ili odbiti narudžbu s razlogom. Ponuditelj zadržava pravo pozivanja kupca na njegov kontakt broj telefona ako je potrebno. Ugovor o kupnji naručenih predmeta između kupca i ponuditelja zaključuje se u ovoj fazi.
 
3. Otprema robe
 
Ponuditelj će robu spakirati u obećanom roku i poslati ili dostaviti.
 
4. Cijene i rokovi isporuke

Sve cijene u online trgovini www.alpeks.ba su navedene u KM I UKLJUČUJU porez na dodanu vrijednost (PDV). Online trgovina je namijenjena registrovanim korisnicima. Primjenjuju se cijene objavljene u trenutku pravljenja narudžbe.
U slučaju da se cijena artikla promijeni tokom obrade narudžbe, ponuditelj će obavijestiti kupca. Ponuditelj će se potruditi pružiti kupcu nižu cijenu u svakom slučaju ili ponuditi prikladno rješenje na obostrano zadovoljstvo.
Koliko će brzo biti naručena vaša roba ovisi o mnogim čimbenicima. Ako bilo koji predmet nije na zalihi, vaša će pošiljka biti isporučena isti dan kad primimo artikl na zalihu. Naši prodavači će vas obavijestiti e-poštom ako artikl nema na skladištu i procijenjeno vrijeme isporuke. Isporuku vrši brza pošta X Ekspress, obično sljedećeg radnog dana od dana otpreme, ali najkasnije u roku od tri radna dana
 
5. Pravo na povrat robe

U slučaju ugovora na daljinu, potrošač ima pravo obavijestiti firmu u roku od 7 dana od primitka robe da odustaje od ugovora, a da ne mora obrazložiti svoju odluku. Uslov je da artikli ne smiju biti korišteni. Jedini trošak za potrošača u vezi s otkazom ugovora je izravni trošak vraćanja robe. Svi proizvodi kupljeni od www.alpeks.ba su takve naravi da ih je moguće vratiti poštom. Molimo vas da nas pismeno obavijestite o namjeravanom povratu sredstava kontaktiranjem info@alpeks.ba. Potrošač mora vratiti robu u roku od 30 dana od prijavljene namjere povrata. Kada otkažete ugovor gdje je korišten kod za popust ili promotivni kod, ta se sredstva smatraju popustom i neće se vratiti korisniku. U izuzetnim slučajevima, kada predmeti nisu vraćeni, možemo potrošaču ponuditi kupnju predmeta uz odgovarajuću naknadu, koja se utvrđuje zapisom po povratku. Smanjeni otkup se uzima u obzir kada potrošač potvrdi e-poštom. Potrošač će spomenutu otkupninu koristiti samo prilikom naručivanja drugog predmeta jednake ili veće vrijednosti.

Ako potrošač odluči da odustane od ugovora za stvari koje čine komplet, može zatražiti zamjenu za cijeli komplet za isti komplet ili povrat novca. Potrošač može zamijeniti predmet u kompletu u slučaju oštećenja materijala ili oštećenja te ne može tražiti povrat.

U slučaju da je potrošač kupio predmet tijekom kampanje ili druge pogodnosti, a predmet je veza više predmeta, može se vratiti u cjelini i ne može se djelomično vratiti.

Potrošaču se  vraća samo uplaćeni iznos. Plaćanje mora biti izvršeno u najkraćem mogućem roku i najkasnije u roku od 14 dana od primitka obavijesti o odustajanju. Davatelj vraća kupcima primljena plaćanja koristeći isti način plaćanja kao i potrošač, osim ako kupac izričito nije zatražio upotrebu drugog načina plaćanja i kao rezultat toga potrošač ne snosi nikakve troškove. U slučaju kupoprodajnih ugovora, ponuditelj može zadržati vraćanje primljenih plaćanja do povrata vraćene robe ili dok potrošač ne dostavi dokaz da je roba poslana natrag, osim ako ponuditelj ne ponudi mogućnost prihvaćanja vraćene robe.

Kupac mora artikl vratiti neoštećen i nepromijenjen, osim ako roba nije uništena, neispravna, izgubljena ili smanjena njihova količina bez krivnje potrošača.

U pravu na odustajanje od ugovora na daljinu mora se imati na umu da se radi o raskidu ugovora, bez ičega što nije u redu s tim, ali to pravo pripada potrošaču zbog same prirode ugovora - ugovora na daljinu. Naime, pravo na odustajanje od ugovora nije u tome što potrošač ne zna što kupuje (u principu, potrošač također zna što naručuje u ostalim stvarima), već jednostavno da o svojoj odluci treba razmišljati u zakonskom roku i u slučaju da , da je ta odluka bila brzopleta, poništava odluku i odustaje od ugovora.

Također treba imati na umu da ugovor na daljinu potrošaču ne daje više prava nego inače zaključivanje ugovora na tradicionalan način (odnosno posjetom firmi). Potrošač, dakle, ne može i ne smije slobodno koristiti primljenu robu do otkazivanja ugovora, jer ovo nije kupovina na testiranje, gdje bi test robe bio uslov za održavanje ugovora na snazi. Potrošač može stoga ispitati i testirati dobivenu robu u onoj mjeri koja je nužna za utvrđivanje stvarnog stanja i kao što je to uobičajeno u trgovinama. Svako "testiranje" koje odstupa od gore navedenog može se smatrati upotrebom robe, što znači da potrošač time gubi pravo na odustajanje od ugovora.

Pravo na odustajanje od ugovora potrošaču ne daje više pravo, već samo mogućnost preispitivanja njegove odluke o kupnji čak i nakon što je već primio robu i ako je ta odluka ubrzana, promijeni svoju odluku i odustane od nje ali ne daje mu pravo da koristi robu.
Potrošač nema pravo na odustajanje od ugovora ako se drugačije ne dogovore stranke:
  • u slučaju ugovora čiji je predmet proizvod koji je proizveden u skladu s preciznim uputama potrošača i koji je prilagođen njegovim osobnim potrebama, a koji po svojoj prirodi nije prikladan za povrat
  • ako ugovor izvršava pravna ili fizička osoba koja se bavi dobitnom djelatnošću, neovisno o pravnom obliku ili vlasništvu, odredbe ovog poglavlja ne primjenjuju se.

U tim će se slučajevima zahtjevi za povrat robe razmatrati pojedinačno, uzimajući u obzir u najvećoj mjeri sve razloge i okolnosti i mogućnosti koje pružaju naši dobavljači.

Obrazac za povratak možete pronaći ovdje.




 
 
Primili ste oštećenu robu, što učiniti?

 

Kupac se savjetuje da paket mora biti pregledan i ovjeren prije isporuke  u prisutnosti dostavljača.

 

Nadoknada se ne odnosi na potrošne predmete.

 
1. U slučaju vidljivog oštećenja ambalaže ili robe, kupac se mora žaliti na dobavljača ili dostavnu službu po primanju robe. Kupac nije obvezan prihvatiti takvu robu i može odbiti pošiljku.
2. Ako je pakiranje fizički oštećeno, nedostaje mu sadržaja ili pokazuje znakove otvaranja ili su proizvodi u pakiranju oštećeni, a kupac je svejedno preuzeo paket jer ove znakove nije odmah primijetio na ambalaži ili na samim proizvodima,kupac tada mora pokrenuti postupak reklamacije kod dobavljača
 
Stvarna greška i garancija
 
Prigovor o oštećenju može tražiti svaki potrošač koji je dobio garanciju. Stoga, zbog oštećenja proizvoda za koji je data garancija, potrošač može tražiti prava koja proizlaze za materijalne nedostatke, a potrošač može odlučiti i kada ne želi prijaviti proizvod za koji je data garancija.

Zbog materijalne greške, potrošač može prijaviti kvar kod prodavatelja od otkrivanja oštećenja u roku od godine, kada je kupac preuzeo artikl.

U ostvarivanju ovog prava, potrošač mora trgovcu dati detaljniji opis oštećenja u poruci o pogrešci i omogućiti prodavaču da pregleda proizvod. Ako kvar nije osporen, trgovac mora uručiti potrošačev zahtjev što je prije moguće, a najkasnije u roku od 8 dana. Međutim, ako postoji spor oko pogreške, trgovac mora potrošaču dati pisani odgovor u roku od 8 dana.

Pogreška je stvarna:
1.ako predmet nema svojstva neophodna za normalno korištenje
2.ako predmet nema karakteritike potrebne za specifičnu upotrebu za koju ga kupac kupuje, ali moje je prodavač znao ili je trebao znati
3. ako stvar nema svojstva i kvalitete o kojima je izričito ili prešutno dogovoreno ili propisano;
4. ako je prodavatelj isporučio stvar koja ne odgovara uzorku ili modelu, osim ako je obrazac ili model prikazan samo radi obavještenja.

Kupac može reklamirati robu ako roba nema svojstva koja je prodavatelj izričito obećao, ako je prodavač poslao pogrešne proizvode, u pogrešnoj količini, boji ili na drugi način odstupio od narudžbe kupca. Kupac može zatražiti trenutno zamjenu za isti, besprijekoran predmet ili u zakonskom roku i pod uvjetima za podnošenje zahtjeva za materijalnu grešku. U slučaju pritužbe, kupac može, pod zakonskim ograničenjima, zatražiti zamjenu predmeta, njegov popravak ili povrat novca.

Garancija:
Ako roba za koju se traži garancija ne funkcioniše savršeno ili nema svojstva navedena u garantnom listu ili reklamnoj poruci, potrošač može prvo zatražiti otklanjanje nedostataka. Ako se nedostaci ne otklone u roku od 45 dana od dana kada je proizvođač, prodavač ili ovlašteni servis primio od potrošača zahtjev za ispravkom, proizvođač će robu bez naknade zamijeniti identičnom, novom i besprijekornom robom.
Garancija za robu je faktura za dati artikl. Sva tvornička oštećenja i nedostaci koji bi nastali tokom garancijskog roka ispravljaju se besplatno.

Garancijski uslovi za robu
Kvarovi koji nastaju uslijed nepravilne upotrebe, nepažnje u rukovanju, mehaničkih oštećenja i kvarova u slučaju više sile (prenaponske struje, munje ...)
  • Ako je neovlašteno korišten proizvod ili ako je utvrđeno da je netko napravio neovlašten pristup bez našeg pismenog odobrenja.
  • Pri mijenjanju uređaja
  • U slučaju nepravilnog dodavanja konstrukcijskih sklopova,
  • Kad koristite druge predmete koji ne pripadaju uređaju
  • Pri povezivanju s pogrešnim naponom ili vrstom struje
  • U slučaju lošeg upravljanja ili nepažnje

Sigurnost i pravo na privatnost

Upravitelj web stranice www.alpeks.ba, firma Alpeks d.o.o., dužan je zaštititi osobne podatke svojih korisnika. Za vlastite potrebe podatke koje unesete u obrasce prikupljamo na www.alpeks.ba (na primjer, ime, prezime, adresa, e-mail adresa ...)


Svakom korisniku dodijeljen je sesijski kolačić na početku posjete radi praćenja korpe i praćenja postavki koje korisnik aktivno tipka, poput postavki razvrstavanja rezultata / sadržaja.
Mi pažljivo štitimo vaše podatke od gubitka, zloupotrebe, neovlaštenog pristupa ili otkrivanja, izmjena ili uništavanja. Podaci se pohranjuju na zaštićene lozinkom i ograničene poslužitelje. Internetska trgovina www.alpeks.ba dobro se brine za sigurnost vaših osobnih podataka i poštuje vaš izbor za njihovu namjeravanu upotrebu. Ni u kojem slučaju se podaci korisnika neće objaviti trećoj strani. Usluzi dostave pouzdat ćemo samo korisničku adresu za dostavu.

Komunikacije

Oglašavačke e-poruke trebale bi sadržavati sljedeće sastojke:
  • Moraju biti jasno i nedvosmisleno označene kao reklamne poruke
  • Pošiljatelj mora biti jasno vidljiv
  • Različite kampanje, promocije i druge marketinške tehnike moraju biti označene kao takve.    Uvjeti sudjelovanja u njima također moraju biti jasno definirani.
  • Treba poštovati korisnikovu želju da ne prima reklamne poruke.


Otpuštanje odgovornosti

Davatelj se trudi da osigura da su informacije objavljene na njegovim stranicama ažurne i tačne. Međutim, svojstva predmeta, njihova dostupnost i cijena mogu se toliko brzo promijeniti da davatelj ne uspije ispraviti podatke na web stranicama. U tom slučaju, ponuditelj će obavijestiti kupca o promjenama i omogućiti mu da otkaže narudžbu ili zamijeni naručenu stvar. Sve fotografije proizvoda su simbolične.
 
Pritužbe i sporovi
  • Davatelj se pridržava važećih zakona o zaštiti potrošača.
  • U slučaju pritužbi, sporova, problema, kupac se može obratiti pružatelju na telefonski broj 033 424 865 ili 033 434 716 ili putem e-maila na info@alpeks.ba. Žalba se podnosi putem e-maila info@alpeks.ba. Postupak rješavanja pritužbe povjerljiv je.
  • Na sve pritužbe odgovaramo e-mailom ili telefonom u najkraćem mogućem roku i u okviru zakonskih obveza prema vrsti prigovora.
  • Davatelj je svjestan da je suštinsko obilježje potrošačkog spora, barem što se tiče sporova, njegov nesrazmjer između ekonomske vrijednosti zahtjeva i troškova koji se odnose na rješavanje samog spora. To je ujedno i velika prepreka potrošaču da spor dovede pred sud. Stoga se davatelj mora maksimalno potruditi da sve sporove riješi međusobnim dogovorom.
 
Pravna obavijest
Internetska trgovina www.alpeks.ba i sve informacije, slike proizvoda i grafike prikazane na web stranici zaštićene su autorskim pravima i ne smiju se reproducirati ili koristiti bez našeg prethodnog pismenog odobrenja. Zaštitni znakovi i logotipi priznatih tvrtki su njihovo vlasništvo.






 
 
Noga
Alpeks d.o.o.
Krivoglavci bb, Vogošća – Sarajevo
BIH


 
 
  info@alpeks.ba
  033 / 424 – 865
  033 / 424 – 866